Monday, January 6, 2014

Menjengah Kembali

بسم الله الرحمن الرحيم

Setelah sekian lama terhenti, hari ini aku menjenguk blogku ini. Subhanallah, sudah lama rupanya aku tidak menulis apa-apa di blog ini. Hampir dua tahun blog ini sunyi dari sebarang cerita. Kadang-kadang aku ada terfikir untuk kembali menulis, tapi selalunya aku abaikan dan akhir blog ini terbiar begitu sahaja selama dua tahun ini. Bukan aku tidak mahu menulis, tapi aku seringkali tiada idea untuk menulis tentang apa. Aku bukanlah seorang penulis yang baik. Lagi pun aku jarang sekali ingin berkongsi cerita dengan orang lain.

InsyaAllah, sempena tahun baru 2014 ini, aku ingin cuba memperbaiki skil menulisku. Akan kucuba untuk lebih kerap menulis di sini. Melatih jari jemariku menaip dan mengasah fikiranku untuk menjadi lebih kreatif. Tambahan pula, aku sudah tidak berkerja lagi sekarang. Semoga dipermudahkan segalanya. Ameen Ya Rabb.

No comments:

Post a Comment